Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi on pitkäjänteinen tapa sitouttaa asiakkaita ilman push-tyyppistä mainontaa. Sisältömarkkinoinnissa johtava periaate on houkutella asiakkaat sinun luoksesi relevantin tiedon ja mielenkiintoisen sisällön kautta. Yleisimpiä sisältömarkkinoinnin muotoja ovat mm. yritysblogit, ja sosiaalisen median hyödyntäminen, mutta sisältömarkkinoinnin piiriin kuuluvat myös kattavat ja hyödylliset kotisivut, liidimagneetit kuten oppaat tai eKirjat ja muut tekstilliset tavat sitouttaa ja tutustuttaa asiakakasta yritykseesi. Sisältömarkkinoinnin tavoitteena on myös tehdä sivustosta hakukoneystävällinen ilman mainontaa ja huomioida että hakukoneiden käyttäjät eivät etsi yhdellä hakusanalla –tai termillä, vaan sanapareilla ja lauseilla. Hakukoneet valmistautuvat, että hakuja tulevaisuudessa tehdään sanellen, ei kirjoittaen, joten hakutermit vaan laajanevat entisestään.

Palveluihimme kuuluu mm. sisältömarkkinointikoulutukset ja sisältöstrategiat sekä sisällöntuotto yhdessä asiakkaan kanssa niin, että tavoitteet ovat selvät, mutta osa työstä ulkoistetaan. Sisältömarkkinointi ei ole pikaratkaisu tai oikotie onneen, mutta toimiessaan se takaa asiakasvirtaa pidemmälle aikajänteelle kuin kertaluontoiset kampanjat. Sisällöillä voidaan myös korostaa entisestään yrityksenne asiantuntijaroolia ja rakentaa brändimielikuvaa.

Ota yhteyttä